Pragmatik Reklamcılık
Pragmatik Reklamcılığın Faydaları
reklam modellerinden söz etmek daha doğru olacaktır.
Verinin analiz edilmesi amacı ile teknolojiyi kullanmakta olan
bu reklam anlayışı bu sayede medyaların satın alımlarının
akıllı ve hızlı hale gelmesine yardımcı olmaktadır.
Markalar ya da mesajlaşma platformlarında yer alan geçmiş zamanlı
etkinlikler bu şekilde yayınlanabilmektedir.
Böylece istenilen anda da hedef kitleye ulaşılmaktadır.
Pragmatik Reklam Modelinin Sağladığı Faydalar
Bu reklam modeli pek çok avantajı da beraberinde getirmektedir.
-
Çevrimiçi olarak yapılan reklamlarda manuel olarak teklif verme işlemi yazılımlar aracılığı ile yapılmaktadır.İş yükleri ve maliyetler de bu şekilde azalmaktadır. Maksimum dönüşüm sağlamakla görevli olan bu sistem aynı zamanda hem verimliliği hem de karı artırmaktadır.
-
İnsan gücünden daha verimli çalışmaktadır.
-
Yayın takibi imkanı elde edilmiş olacaktır.
-
Satın alma gerçek zamanlı olarak yapılacaktır.
-
Verilerin farklı kanallardan alınarak analizleri de yapılabilecektir. Reklam verenler bu sayede uygun hedeflerin oluşturulmasını sağlar ve doğru kitleye reklamlar oluşturulur.
Ne yazık ki dijital reklamların yüzde 54’lük dilimi kullanıcılar tarafından görülmemektedir.
Bu kavramdan söz edildiğinde akla yeniden pazarlama kavramı geliyor
olsa da satın alma yolculuğu bu şekilde hedeflenebilmektedir.
Yeniden pazarlama ve CRM adı verilen görüntülü reklam ağı vasıtası ile verim
artmakta ve sayede geliri de artırmak mümkün olmaktadır. Dijital medya için çok
büyük bütçeler hazırlanıyor olsa da sizler de pragmatik reklamcılıkla binlerce yayın üzerinden
hedeflediğiniz kullanıcılara anında ulaşma imkanı elde edebilirsiniz.